Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

środa, 12 lutego 2014

Mogę zaczynać!

Może część z Was zauważyła, że od jakiegoś czasu na pasku bocznym mojego bloga wisi banerek informujący o moim udziale w zabawie polegającej na wspólnym dzierganiu szala. Zabawa organizowana jest przez karto_flaną i zakłada wspólne szydełkowanie z jednego schematu (więcej poczytać możecie TU). Spodobał mi się pomysł i sam szalik, który ma być celem zabawy, ale zanim się zapisałam poważnie zastanawiałam się z jakiej włóczki miałby on u mnie powstać. I znalazłam, natknęłam się na nią i zobaczyłam efekt końcowy oczami wyobraźni. Nie było na co czekać :D

Dziś włóczka dotarła do mnie, na dodatek fajnie zapakowana w praktyczną foliową torebkę (cieszą mnie takie niespodzianki jak dziecko :D). Z tych czterech moteczków powstanie elegancki szal, w sam raz na dodatek do małej czarnej! Myślę, że będzie prezentował się świetnie, a zagwarantować to mają kolory oraz połyskliwa nitka wpleciona we włóczkę. Poza tym jak tylko dotknęłam kłębuszka od razu stwierdziłam, że wielką przyjemnością będzie otulić się takim szalem - włóczka jest mięciutka, bardzo miła w dotyku.

Teraz pozostaje tylko wziąć się do roboty :D Jak widać szydełko już dobrane, zapoznaje się z kłębuszkami :D



6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, a teraz już za późno.... Nawet fajny ten szal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, doczytałam, że można później! Zobaczę, czy znajdę włóczkę... Wypstrykałam się z kasy ostatnio na antyk i świece. :D

      Usuń
    2. Można dołączyć, można :) Najważniejsze żeby się wyrobić w terminie, a termin odległy :)

      Usuń
  2. No to czekam na pierwszy oczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zatem do roboty :) Swietny wybor, jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)