Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

środa, 27 listopada 2013

Z klasą i szykiem w nowe życie!

Już za kilka dni przyjdzie na świat synek mojej Przyjaciółki. Czekamy na tego Bąka niecierpliwie, o czym mogą świadczyć chociażby fakty, że pierwsze prezenty dostał już dość dawno: TU i  TU.

Jak patrzę teraz na te letnie zdjęcia w plenerze to aż mi się nie chce za okno wyglądać. Ech... ale nie o tym miało być!
Kiedy dowiedziałam się, że na świecie pojawi się nowy Człowiek natychmiast zostałam zalana przez internet lawiną inspiracji - zupełnie nie wiem jak to się stało, jakoś tak samo, bez mojego udziału ;)

Pamiętacie TEN post z zagadką?

Z tego, co w tamtym momencie przypominało kapelusz, a potem uległo jeszcze kilku modyfikacjom, miało powstać coś takiego:

Kliknięcie w zdjęcie prowadzi do źródła

Szalenie podobał mi się ten projekt, kiedy widziałam go na zdjęciu. Kiedy powstawał, rósł w moich palcach... przestał mi się podobać. Ot, po prostu, odechciało mi się :) Zmieniło mi się widzimisię i koncepcja uległa zmianie ;)
Sprułam... właściwie włóczka z której powstał produkt finalny była pruta jakiś milion razy! ;) Ale opłacało się, bo osiągnęłam to co chciałam osiągnąć, choć tak właściwie nie wiedziałam do czego zmierzam - to dopiero sukces :D

Powstał komplet niemowlęcy - elegancki i z klasą :) Trochę przypadkiem, może za sprawą intuicji? ;)

Et voilà!
(zdjęć będzie masa, a co mi tam ;))

Talk było przed ostatecznym wykończeniem:

Bobas dzięki uprzejmości Oliwki, która ochoczo pożyczyła lalkę - niech się ciotka pobawi :P 










W skład zestawu wchodzi rożek/kocyk oraz czapeczka. Buciki sklepowe, ale jak je ujrzałam, to musiałam kupić - wszak pasują do tematu jak ulał ;)

A potem przybyły one...



Guziczki zaprojektowane specjalnie do tego projektu, jedyne w swoim rodzaju! Jak to dobrze mieć przyjaciół ze zdolnościami :) Drewniane cuda oczywiście z Fabryki Redów! Coś tak czuję, że Red choć jeszcze o tym nie wie, powinien przygotowywać się psychicznie na wycinanie większej ilości takich łapek ;) Ale to jeszcze nie teraz :)

Guziki zostały przyszyte, całość wykończona, gotowa do owijania, otulania, ogrzewania. Czeka tylko na "Wypełnienie" :)


























I z niebieską kokardką i smoczkową zawieszką ;)







Mama Bąka orzekła, że podziela moje uczucia do kocyka/rożka, który jest IDEALNY. Ciekawe tylko co na to sam Bąk...?





14 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że dla Mamy jest idealny, bo mama intuicyjnie wie, co dobre dla dziecka i w czym będzie się czuł dobrze. :) Włóczka jest bardzo milutka, doświadczyłam. :) Super komplecik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama będzie też zaszczepiała gust i styl temu Młodzieńcowi :)

      Usuń
  2. No rzeczywiście poszalałaś z fotkami :) Powiem tylko tak: guziczki postawiły kropkę nad i.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bez guziczków to już nie byłoby to ;)

      Usuń
  3. Ciesze się Kochana, że się spodobały i dopełniły Twój projekt.
    A jak tylko wystawiliśmy to kolejne musieliśmy wyciać, hihi.

    Pięknie to wyszło.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mój pomysł zainspirował jeszcze kogoś ;)

      Usuń
  4. Ten komplet jest NIESAMOWITY:))) Coś pięknego. I całość tak dopracowana w najmniejszym szczególe. No i te łapki... Suuuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki WIELKIE za tak emocjonalny komentarz :) Cieszę się, że się podoba nie tylko mnie :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moich skromnych progach :)

      Usuń
  6. Jakie to jest piękne! Idealnie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję :)
      Miło Cię tu gościć :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)