Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

czwartek, 24 października 2013

Telefonowe ubranko

Zmuszona zostałam do wymiany telefonu komórkowego - poprzedni już ledwo zipał i komunikacja z nim była bardzo utrudniona ;) A kiedy wróciłam do domu z nowym nabytkiem... natychmiast chwyciłam za szydełko żeby zgotować mu wygodne ubranko ;)

Etui powstało z mojej chyba ulubionej włóczki akrylowej - ELIAN Nicky - może nie współpracuje z szydełkiem idealnie, ale lubię jej "połysk" i gładkość ;)

Myślałam, że uda mi się zrobić zielone-żabkowe etui, ale się włóczka skończyła niespodziewanie... powstało więc połączenie kolorów, a dodatkową ozdobą stała się "wszydełkowana" z resztą kocia zawieszka :) Przecież wiadomo, że co jak co, ale koty to ja kocham :D

Oto efekty tych kombinacji :) Mi się podoba, a Wam?








7 komentarzy:

  1. Mnie też się podoba:)A mój nie ubrany...wstyd:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło, a kolorki ze sobą współgrają, więc połączenie cudne :)
    Ja za bardzo nie przepadam za włóczką Nicky - pewnie dlatego, że nie za bardzo pasuje ona do pluszaków, ale zgadzam się, że jej połysk i "śliskość" na etui nadają się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicky na pewno nie do wszystkiego się nadaje, z tym nie mogę się nie zgodzić :) Ja mam do niej taki sentyment chyba dlatego, że to włóczka, która pochodzi z moich pierwszych zakupów włóczowych ;)

      Usuń
  3. Świetne etui! I bardzo ładne kolory :) czy to samsung tak nieśmiało wygląda z tego ubranka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję spostrzegawczości - zgasza się, to Samsung :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)